вівторок, 20 січня 2015 р.

Модуль1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме створення довготривалого проекту - портфоліо, тематичного блогу, ознайомлення з новітніми технологіями навчання та вивчення великої кількості корисної інформації для мого майбутнього у якості шкільної вчительки.

Оскільки ми проходили цей модуль протягом декількох занять, то визначити його ключові ідеї дуже важко. Все, що я запам'ятала - це створення власного блогу, окрему увагу було приділено до способів та правил заповнення рефлексії, простіше кажучи, загальне знайомство з курсом ІКС.

Мені сподобалась форма наших занять - викладач невимушено та з великою увагу до студентів викладала новий матеріал, цікавилася, що ми думаємо з того чи іншого приводу. Також я із задоволенням виконувала домашнє завдання. 

Найскладнішим було опанування нових програмних засобів (підручника) та обдумування тем власного портфоліо. Я досі ще не визначилася з темою, але сподіваюся, що наближчим часом я це зроблю.

Дякую за увагу!


2 коментарі:

  1. Бажаю удачі та рада за перші спроби написати рефлексію. Визначай ціль та досягай!

    ВідповістиВидалити
  2. Амбіціозно, чесно та вишукано. Красно дякую за гарний блог.

    ВідповістиВидалити