вівторок, 20 січня 2015 р.

Модуль2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме навчання учнів самостійній, груповій або парній роботі. Цей метод прекрасно підходить до навчання, на мою думку, у випадках, коли учням невистачає практичних вмінь, коли існують проблеми з розумінням значимості даного предмету для майбутнього життя учнів і т.д.

  • По-перше метод проектів розвиває творчий потенціал дитини.

  • По-друге він навчає критично мислити, вирішувати проблеми, знаходити компроміси.

  • По-третє, щоб презентувати свій проект, продукт, отриманий в результаті досліджень, учневі будуть необхідні комп'ютерні навички, вміння працювати з інформацією. Якщо це мережевий проект, то розвиваються соціальні навички та навички, пов’язані із співіснуванням різних культур.

  • І, звичайно ж, під час роботи над проектом розвивається розуміння відповідальності та лідерські схильності.
На жаль, я не знаю як можна використовувати метод проектів для  покращення навчального процесу. Але я думаю, що будь-якому учню набагато цікавіше займатися власними дослідженнями ніж слухати вчителя, який розповідає про дослідження та здобутки інших людей. Мотивація до навчання в такому випадку зростає і вчителю легше викладати, уроки не потребують від нього довготривалої підготовки. 

До того ж, я маю зауважити, що мене турбує питання як керувати дітьми, коли вони самостійно займаються проектами та питання оцінювання результатів їх проектів.


Дякую за увагу!


3 коментарі:

  1. Добре описана користь від метода проектів, його переваги.

    ВідповістиВидалити
  2. Самостійнео здобуте знання стає особистістним відразу. В проекті, обираючи власний шлях до мети, учень, зазвичай, отримує міцніші знання

    ВідповістиВидалити
  3. Самостійнео здобуте знання стає особистістним відразу. В проекті, обираючи власний шлях до мети, учень, зазвичай, отримує міцніші знання

    ВідповістиВидалити